Jak postupovat v případě, že si chcete vyzvednout poukázky v Zákaznickém centru?
- Poukázky si objednejte přes portál mojesodexo.cz a zvolte odběr v konkrétním ZC.
- Uhraďte fakturu.
- Navštivte okénko ZC, kde vám vydáme poukázky zabalené v balíčku.
Pokud se chcete vyhnout logistice s poukázkami, přejděte na naše karetní řešení. Více informací najdete na sodexo.cz/piiip. V případě zájmu kontaktujte svého zástupce Sodexo.
Chcete si nechat v Zákaznickém centru bezhotovostně proplatit poukázky?
- Kontaktujte vaše ZC a domluvte si termín návštěvy.
- Předem si vytiskněte a vyplňte výčetku.
- Zaměstnanci ZC od vás převezmou balíček s poukázkami a předají ho do centrálního vyplácení.
- Vyplácení může proběhnout pouze bezhotovostně, tzn. peníze vám budou zaslány na bankovní účet. I v případě Gastro Pass poukázek si můžete zvolit alternativní způsoby proplácení až s nulovými poplatky.
Stále nám také můžete vaše poukázky posílat na adresu Centrálního vypláceni spolu s vyplněnou VÝČETKOU:
Sodexo Pass Česká republika a.s.
Oddělení centrálního vyplácení
Palác Křižík – Radlická 2
150 00 Praha 5
Kde najdete výčetku?
- Výčetku s předvyplněnou hlavičkou s vašimi údaji najdete po přihlášení do partnerském portálu Sodexo na adrese sodexo-ucet.cz v menu Výčetka, kde si ji můžete elektronicky vyplnit, nebo si ji stáhnout a vyplnit počty poukázek ručně.
- Prázdnou výčetku k ručnímu vyplnění najdete pak také zde.
Věříme, že vám tato alternativa prodeje a vyplácení našich poukázek usnadní současné obtížné období.
Přejeme vám pevné zdraví a hodně sil.
Vaše Sodexo