avatarBarbora Pavlíková 12.03.2020 1min čtení

Jak postupovat při zrušení akce nebo zájezdu zakoupeného za benefity?

Pokud vám byl zrušen pobyt, veřejná akce nebo například divadelní představení, které jste uhradili volnočasovými benefity Sodexo, v souvislosti s preventivními opatřeními vlády České republiky proti korona viru, máme pro vás důležité informace.

Vrácení volnočasových bodů na benefitní účet:


• Kontaktujte prodejce, kde jste zakoupili danou službu.
• Prodejce vás seznámí s možnostmi řešení.
• Pokud se nedomluvíte jinak (nabídka akce/zájezdu v pozdějším termínu, voucher provozovny v dané hodnotě apod.), prodejce vaši platbu u Sodexo vystornuje. V takovém případě si může účtovat storno poplatky.
• Do přibližně 14 dnů vám vrátíme vaše body zpět na volnočasový účet.


Žádosti postupně zpracováváme a s přibývajícími opatřeními se může jejich počet nadále zvyšovat. Buďte prosím trpěliví, o své body určitě nepřijdete, ale může to trvat déle než obvykle.

Jak je to s legislativním limitem na dovolenou:


Dle platné legislativy můžete uplatnit volnočasové benefity na dovolenou až do výše 20 000 Kč ročně u jednoho zaměstnavatele. Pokud jste za benefity nakupovali dovolenou nebo ubytování, postupujte dle návodu výše. Tyto prostředky se vám vrátí zpět na volnočasový účet a zároveň se vám o tuto částku aktualizuje roční legislativní limit. Dovolenou za benefity Sodexo si tak budete moci v klidu užít později v tomto roce. Věříme, že se situace brzy uklidní a vy si budete moci užívat své benefity naplno!

avatar

Barbora Pavlíková

Barbora Pavlíková pracuje v marketingovém oddělení společnosti Sodexo Benefity. Čas ráda tráví ve společnosti svých přátel a čtyřnohého společníka. Ve volné chvíli ráda sportuje a nepohrdne dobrou kávou.
Footer Sodexo