Nemůžete najít svou benefitní kartu od Sodexo? Obáváte se, že jste kartu ztratili nebo vám ji někdo odcizil? Nepanikařte, ale jednejte! U benefitních karet, stejně jako u platebních, není u bezkontaktní platby do částky 500 Kč vyžadováno potvrzení transakce zadáním PINu. Účinnou ochranou proti nechtěnému zneužití karty je tedy její včasná blokace. Možností, jak svou kartu rychle zablokovat a tím ochránit své prostředky, je hned několik.
Blokace v Sodexo Osobním účtu
Blokaci zvládnete snadno sami. Nejjednodušším a nejrychlejším způsobem je přihlásit se do svého Sodexo Osobního účtu na www.sodexo-ucet.cz nebo použít mobilní aplikaci Osobní účet. Ve vašem přehledu benefitů zvolíte druh účtu. Stravování pro Gastro Pass CARD, volný čas pro Flexi Pass CARD nebo účet ActivePass. V části Karta kliknete na Zablokovat kartu. Blokace karty je proces, který dočasně deaktivuje kartu a zamezí čerpání prostředků z karetních účtů. Blokace karty není zpoplatněna a na rozdíl od bankovních platebních karet se nejedná o nevratný proces.
Další možnosti blokace
Ztratili jste Multi Pass CARD?
Multiproduktová Multi Pass CARD může obsahovat současně stravenkovou Gastro Pass CARD i volnočasovou Flexi Pass CARD. Karty, i když na jednom nosiči, jsou na sobě nezávislé, proto nezapomeňte zablokovat obě karty, abyste ochránili oba své účty.
Odblokování karty
Ne vždy dojde rovnou na nejhorší. Třeba svou kartu jen nemůžete najít a lámete si hlavu, kde může být. Abyste mohli kartu začít používat hned po nalezení, máte možnost kartu stejnými způsoby opět odblokovat.
Duplikát karty
A pokud víte, že je vaše karta nenávratně ztracena, můžete si rovnou ve vašem účtu zažádat o vydání nové karty.