V posledních měsících jsme zaznamenali rostoucí poptávku po našich digitálních produktech. Tento trend přechodu na digitální řešení se postupně promítá i na některá naše Zákaznická centra, jejichž návštěvnost je čím dál menší. Tyto okolnosti nás dovedly k rozhodnutí uzavřít od 1. března 2021 Zákaznická centra v Ostravě a Plzni.
Připravili jsme pro vás návod, jak můžete dále postupovat při proplácení a nákupu poukázek:
Partnerské provozovny
Vaše poukázky k proplacení nám můžete zaslat na adresu Centrálního vyplácení spolu s vyplněnou VÝČETKOU.
Sodexo Pass Česká republika a.s.
Oddělení centrálního vyplácení
Palác Křižík – Radlická 2
150 00 Praha 5
Kde najdete výčetku?
1. Výčetku s předvyplněnou hlavičkou s vašimi údaji najdete po přihlášení do partnerského portálu Sodexo na adrese
www.sodexo-ucet.cz v menu Výčetka, kde si ji můžete elektronicky vyplnit, nebo si ji stáhnout a vyplnit počty poukázek ručně.
2. Prázdnou výčetku k ručnímu vyplnění najdete pak také
ZDE.
Víte, že můžete ušetřit na poplatcích z proplácení stravenkových produktů Gastro Pass a Gastro Pass CARD? Převeďte si tržby k našim dodavatelům MAKRO, Alza, Slevomat nebo ProfiKošík.cz. Více informací zde.
Klienti
- Pokud se chcete vyhnout logistice s poukázkami, přejděte na naše karetní řešení. Více informací najdete na sodexo.cz/piiip. V případě zájmu se obraťte na pracovnice Zákaznického centra nebo kontaktujte svého zástupce Sodexo.
- Chcete-li i nadále využívat naše papírové poukázky, můžete si je zakoupit přes portál mojesodexo.cz, kde zvolíte jiné metody doručení.
V případě, že budete chtít upravit údaje ve smlouvě, kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle 233 113 435 nebo nám napište:
Děkujeme za pochopení.
Vaše Sodexo