V souvislosti s epidemií COVID-19 se na nás často obracíte s dotazy na provozní změny či čerpání benefitů. Abychom vám aktuální situaci co nejvíce usnadnili, připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější otázky.
Jak postupovat, pokud jste svými benefity zaplatili zrušenou akci nebo zájezd?
- Kontaktujte prodejce, kde jste zakoupili danou službu.
- Prodejce vás seznámí s možnostmi řešení.
- Pokud se nedomluvíte jinak (nabídka akce/zájezdu v pozdějším termínu, voucher provozovny v dané hodnotě apod.), prodejce vaši platbu u Sodexo vystornuje. V takovém případě si může účtovat storno poplatky.
- Do přibližně 14 dnů vám vrátíme vaše body zpět na volnočasový účet.
ActivePass
Aktuální informace k produktu ActivePass najdete na www.activepass.cz.
Pokud máte jiné dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Vaše Sodexo