avatarSodexo Benefity 17.12.2020

COVID-19: Často se nás ptáte...

V souvislosti s epidemií COVID-19 se na nás často obracíte s dotazy na provozní změny či čerpání benefitů. Abychom vám aktuální situaci co nejvíce usnadnili, připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější otázky. 


Jak postupovat
, pokud jste svými benefity zaplatili zrušenou akci nebo zájezd? 
  • Kontaktujte prodejce, kde jste zakoupili danou službu.
  • Prodejce vás seznámí smožnostmi řešení.
  • Pokud se nedomluvíte jinak (nabídka akce/zájezdu v pozdějším termínu, voucher provozovny v dané hodnotě apod.), prodejce vaši platbu u Sodexo vystornuje. V takovém případě si může účtovat storno poplatky.
  • Do přibližně 14 dnů vám vrátíme vaše body zpět na volnočasový účet.

 

ActivePass

Aktuální informace k produktu ActivePass najdete na www.activepass.cz

 

Pokud máte jiné dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Vaše Sodexo

avatar

Sodexo Benefity

V Sodexo máme za cíl zlepšovat kvalitu života lidí, přispívat k ekonomickému a sociálnímu rozvoji a životnímu prostředí regionů, měst a celých zemí. Jsme firma s dlouholetou praxí v motivaci zaměstnanců. Ke každému klientovi přistupujeme individuálně a jednotlivá benefitní řešení upravujeme přesně na míru.
Footer Sodexo