V souvislosti s epidemií COVID-19 se na nás často obracíte s dotazy na provozní změny či čerpání benefitů. Abychom vám aktuální situaci co nejvíce usnadnili, připravili jsme pro vás souhrn odpovědí na nejčastější otázky.
Z důvodu trvajících vládních opatření, fungují naše Zákaznická centra v omezeném provozu přes okénka v režimu bezhotovostního prodeje a vyplácení poukázek. Více informací, jak postupovat při vyzvedávání a proplácení poukázek, najdete zde.
Prodloužení volnočasových benefitů Flexi Pass a Flexi Pass CARD do konce března 2021
Vzhledem k náročné situaci v tomto roce jsme se rozhodli prodloužit volnočasové benefity Sodexo (papírové poukázky Flexi Pass a elektronické benefity na Flexi Pass CARD), jejichž platnost měla končit 31. 12. 2020. Nově lze za tyto benefity nakupovat až do 31. 3. 2021. Více informací.
Jak postupovat, pokud jste svými benefity zaplatili zrušenou akci nebo zájezd?
- Kontaktujte prodejce, kde jste zakoupili danou službu.
- Prodejce vás seznámí s možnostmi řešení.
- Pokud se nedomluvíte jinak (nabídka akce/zájezdu v pozdějším termínu, voucher provozovny v dané hodnotě apod.), prodejce vaši platbu u Sodexo vystornuje. V takovém případě si může účtovat storno poplatky.
- Do přibližně 14 dnů vám vrátíme vaše body zpět na volnočasový účet.
ActivePass
Aktuální informace k produktu ActivePass najdete na www.activepass.cz.
Pokud máte jiné dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Vaše Sodexo