Zákaznická linka
233 113 435Platit bezkontaktně je pohodlné. Navíc se nemůže stát, že byste svou benefitní kartu zapomněli v terminálu nebo nechtěně založili. Platíte-li bezkontaktně opakovaně do částky 500 Kč, může se ale přihodit, že svůj PIN zapomenete. Nebo ho ve spěchu zadáte třikrát špatně a bude nutné jej resetovat. Důvodů pro změnu pinu, který chrání benefitní kartu před neoprávněným použitím, může být více a je dobré vědět, jak lze změnu provést.
Kdy PIN potřebujete?
Pro jaké benefitní karty se PIN nastavuje?
PIN můžete snadno změnit ve svém Sodexo Osobním účtu na www.sodexo-ucet.cz, nebo v mobilní aplikaci Osobní účet dostupné pro chytré telefony s operačním systémem Android i iOS.
Webová verze
Přihlásíte se do webové verze Sodexo Osobní účet. Nejprve zvolíte druh účtu, ke kterému se karta váže – stravování pro Gastro Pass CARD nebo volný čas pro Flexi Pass CARD. Následně v části karty stisknete tlačítko Reset PIN. Svou volbu stačí potvrdit a při dalším placení kontaktně si na platebním terminálu nastavit nový PIN.
Mobilní aplikace
Resetování PIN kódu přihlášením do mobilní aplikace Sodexo Osobního účtu probíhá stejně. Nejprve zvolíte druh účtu karty a následně v záložkách zvolíte možnost Karta a kliknete na Změnit PIN. Potvrzením této volby dojde k resetování PINu. Nový si následně nastavíte na platebním terminálu při dalším placení. Nezapomeňte, že transakci je nutné provést kontaktně.